Minecraft İndir

Minecraft Eşya Rehberi


Minecraft 1.12.2 İndir


Minecraft İndir

Minecraft eşya yapımı

Türkçe minecraft

26 Nisan 2013 Cuma

Wolfteam Sunucuyla Bağlantı Kesildi Hatası Çözümü T_10054


Wolfteam Sunucuyla Bağlantı Kesildi Hatası Çözümü


Ne kadar Minecraft blogu'da olsak sonuçta oyun bloguyuz :)

bu yazıda wolfteam'in genel sorunlarından sunucuyla bağlantı kesildi hatası çözümü anlatıcağız.

Yöntem 1


1.Olarak Denetim Masası > Program Kaldır'a girerek Wolfteamı kaldırıyoruz.
2.Olarak ise güvenlik duvarımız kapalı ise açıyoruz.açmak için Denetim Masası > Güvenlik Duvarı adresini kullanıyoruz.
3.Olarak ise dns ayarlarımız otomatik değilse otomatik durumuna getiriyoruz.Denetim Masası > Ağ Ve Paylaşım Merkezi.
4.Yani son aşamamızda ise wolfteam'ı yeniden kuruyoruz ve hatasız bi şekilde oyunumuza giriyoruz.

Yukarıdaki işlemleri yaptıktan sonra hatanın kaltığını göreceksinizdir.
Eğer kalkmamışsa yöntem 2 ye bakınız.

Yöntem 2

Eğer internetiniz yavaş ise buda woflteam'in T_10054 Hatası vermesi için bir sebeptir. Wolfteam'i açarken tüm gereksiz programları, internet explorer-google chrome-msn-skype-teamspeak gibi programları kapatıp tekrar deneyin.

Ayrıca speedtest.net aracılığıyla internet hızınızı test edin minimum 2mbit internetiniz olması önerilir.
ayrıca antivirüs'ü de kapatmayı deneyin.

Yöntem 3



Yöntem 4




LÜTFEN 30 SANİYENİZİ AYIRIP YORUM YAZIN!
EMEĞE SAYGI!

fullminecraftindir.blogspot.com gururla sunar.

DMCA
Bu yazıdaki resim video yazı ve diğer materyaller DMCA tarafından yasal olarak korunamaktadır kopyalanması yada kaynak göstermeden değiştirilip yayınlanması kesinlikle yasakdır.

27 yorum:

  1. müzik dinleyebilirmiyiz ? oynarken

    YanıtlaSil
  2. kaldırıp kurana kadar zaman çok geçer benım arada olyo ve fiber hızda baglnyz ınternete tek bılgsyrdan yıne karslsyrm ayda bır olyo boyle :/

    YanıtlaSil
  3. kaldırdım kurdum oldu tesekkurler hocam adımları ızledım emegıne saglık ;)

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar wallahi billahi 2 defa kaldırdım komple bilgisayardan 2 defada yükledim her yüklediğimde değişen bişey yok aynı hata aynı hata internet hızmda yavaş biraz ondanmı

    YanıtlaSil
  5. yöntem biri yaptım oldu sağol kardeş

    YanıtlaSil
  6. internet hızı 0.62 ms tabi girmez aq çok saol kardeşim

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık kardeş teşekkürler kaldırıp tetkrar kurduktan sonra sorun çözüldü

    YanıtlaSil
  8. BUNLARIN HEPSİ FASA SİFO CAFECİYİM BU SORUNLA TAM BIR HAFTA UGRAŞTIM SORUNUN NEDENİ TAMAMEN VİRÜS. BUNDAN KURTULMANIN YOLU KAYSPERKİ İNDİRİN 90 GUNLUK SURUMU DAHA SONRA PC YI TARATIN.
    ONDAN SONRA OYUNU TAMAMEN SLİP YENDEN INDIRIP KURUN. SORUN ÇÖZÜLECEKTİR. BU ARADA VİRÜS PROGRAMI KASMA YAPARSA KALDIRIN AMA OYUN YINE AYNI HATAYI VERIYOR. O ZAMANDA BAŞKA Bİ PC DEN ALDIGINIZ OYUN KLASORUNU TEKRAR ATIN SORUN ORTADAN KALKACAKTIR

    YanıtlaSil
  9. http://yadi.sk/d/Vr_ArkehDpdda açıp rest atın sorun kalmaz

    YanıtlaSil
  10. Saol Kardes 4. yöntem işe yaradı

    YanıtlaSil
  11. hepsini denedim hicbiri olmadi

    YanıtlaSil
  12. yöntem 1i ypıyorum olacakmı acaba

    YanıtlaSil
  13. Her yolu denedim windows 10 bilgisiyar açılmıyor aynı hata yine veriyor

    YanıtlaSil
  14. Her yolu denedim windows 10 bilgisiyar açılmıyor aynı hata yine veriyor

    YanıtlaSil
  15. Her yolu denedim windows 10 bilgisiyar açılmıyor aynı hata yine veriyor

    YanıtlaSil